Jak probíhá spolupráce s makléřem při prodeji nemovitosti?

Jak probíhá spolupráce s makléřem při prodeji nemovitosti?

Prodávat nemovitost může být náročný úkol, a to jak po finanční, tak i časové stránce. Mnoho lidí se proto rozhodne využít služeb realitního makléře, aby jim pomohl s celým procesem prodeje. Spolupráce s makléřem při prodeji nemovitosti má řadu výhod a zde je několik kroků, které vás provedou procesem spolupráce s makléřem.

Hodnocení makléřů

Prvním krokem je hodnocení makléřů. Existuje mnoho způsobů, jak si vybrat kvalitního makléře, například srovnáním referencí od jiných klientů, hodnocením na internetu nebo prostřednictvím doporučení od přátel nebo rodiny. Nebo Vám hravě pomůže náš portál, pomocí kterého snadno makléře najdete. Důležité je také zjistit, zda se makléř specializuje na prodej nemovitostí typu, který chcete prodávat.

První schůzka

Jakmile si vyberete vhodného makléře na základě hodnocení makléřů, dalším krokem je první schůzka. Na této schůzce by měl makléř posoudit vaši nemovitost, stanovit cenu a navrhnout marketingovou strategii. Tato schůzka je také skvělou příležitostí k seznámení se s maklé

rem a k vytvoření dobrého pracovního vztahu. Makléř by vám měl vysvětlit celý proces prodeje, od stanovení ceny až po úspěšné uzavření prodeje. Je důležité, abyste se na schůzce cítili pohodlně a měli důvěru v makléře.

Příprava nemovitosti 

Před začátkem inzerce nachystáte s makléřem nemovitost k prodeji. Makléř a jeho tým pořídí fotografie, virtuální prohlídku a případně video. S podklady se makléř pustí do inzerce.

Prohlídky a jednání se zájemci

Jakmile bude cena stanovena a marketingová strategie připravena, makléř začne s prohlídkami a jednáními s potenciálními zájemci. Makléř se postará o veškerou komunikaci s zájemci, jednání o ceně a advokát připraví kupní smlouvu. Díky zkušenostem a znalostem makléře a jeho advokáta budete moci být klidnější, že se jedná o fair cenu a že se všechny podmínky smlouvy budou v pořádku. 

Kupní smlouvy a u zavření prodeje nemovitosti

Když se najde kupující a obě strany se shodnou na podmínkách, makléř se postará o všechny náležitosti spojené s uzavřením prodeje, jako jsou např. ověření podpisů a převod vlastnického práva na katastru. Makléř bude také koordinovat všechny potřebné dokumenty a bude vás informovat o průběhu prodeje až do jeho úspěšného uzavření.

Využití služeb makléře má mnoho výhod. Makléř se postará:

  • veškerou administrativu spojenou s prodejem nemovitosti,
  • zajistí prohlídky s potenciálními zájemci,
  • vyjedná cenu a podmínky prodeje 
  • koordinuje celý proces až do úspěšného uzavření prodeje.

To vám umožní ušetřit čas a starosti a zajistí, že se prodej vaší nemovitosti bude vést efektivně a profesionálně. Navíc kvalitní makléř má bohaté zkušenosti a dokáže posoudit trh s nemovitostmi a nabídnout vám realistickou cenu, která usnadní prodej vaší nemovitosti.

Je důležité si uvědomit, že ne všichni makléři jsou stejní a že je třeba si dát pozor při výběru správného makléře. Při výběru makléře byste se měli zaměřit na jeho zkušenosti a reference, specializaci na prodej nemovitostí podobného typu, jako je ta vaše a také na to, zda se cítíte pohodlně s komunikací s tímto makléřem.

Využití služeb kvalitního makléře vám může pomoci rychle a úspěšně prodat vaši nemovitost za dobrou cenu. Pokud hledáte profesionálního makléře, který vám pomůže s prodejem vaší nemovitosti, neváhejte vyplnit jednoduchý formulář a rádi vám poskytneme kontakt na makléře poskytující kvalitní služby. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

blank

bara

Publikováno: 30. 5. 2020