Jak získat nové zakázky pomocí online marketingu?

Jak získat nové zakázky pomocí online marketingu?

Co všechno můžete dělat proto, abyste získali jako realitní makléř nové zakázky? Přemýšlíte jak prorazit v online světě a hledáte nové možnosti pro získání zakázek pro prodej nemovitostí? Pojďme se podívat na pár základních věcí, které by Vás neměli minout.

Webová stránka 

Webová stránka patří mezi základní kámen, v rámci online marketingu. Webová stránka slouží jako Vaše vizitka. Na webu odprezentujete Vaši práci, Vaše reference, zkušenosti a průběh prodeje. Díky webové stránce máte prostor navázat s potenciálním prodávajícím důvěru a vztah. Na webové stránce by měla být znát vaše odbornost a praxe, kterou dokážete pomocí blogu a odborných článků na daná témata. Pokud na webu vytvoříte sběrač potenciálních kontaktů je to jedině dobře – například s konzultací zdarma nebo s e-bookem. Webovou stránku optimalizujte pro vyhledávače, tak abyste byly dohledatelní na Google a to nejlépe na danou lokalitu v jaké působíte. 

Udržování aktivity v online marketingu

Tvorbou webové stránky však práce v online prostředí nekončí. Webová stránka je jako živý organismus a budete se dále o ni starat. Stále přidávejte nový obsah s určitou pravidelností. Nový obsah můžete následně distribuovat na sociální sítě a další kanály. 

Sociální sítě 

Sociální sítě jsou kanálem, který vás spojuje s klienty a umožňuje zvýšit úspěch při náběru nemovitostí. Sociální sítě Vám pomohou budovat důvěru ve Vašem okolí a při správně nastavené reklamě získat validní leady pro prodej nemovitosti. Na začátku si stanovte, jaké příspěvky budete zveřejňovat a jejich plán například na měsíc dopředu. Vhodné je mít také vlastní vizuál, pod kterým budete příspěvky vkládat. Myslete na to, že chcete uživatelům přinášet kvalitní obsah. Sociální sítě jsou také o placené reklamě, abyste měli publikum, kterému budete příspěvky ukazovat, potřebujete mít fanouškovskou základnu. 

Reference od spokojených klientů a jejich distribuce na sociální sítě

Pokud máte za sebou úspěšné prodeje a spokojené klienty, získejte od nich reference, které jsou důležité pro navázání důvěry s dalšími klienty. Tyto reference mohou být prostřednictvím videa nebo textu. Pokud máte i společnou fotografii v prodávané nemovitosti můžete ji také umístit na webovou stránku a sociální sítě. Video referenci můžete umístit na Youtube a Facebook zvlášť. Pokud si necháte referenci dobře připravit, můžete ji využít i pro placenou reklamu s cílením na uživatele se zájmem o prodej nemovitosti nebo na publika, která již web navštívila. 

Testujte online reklamu

Vaši potenciální zákazníci pravděpodobně hledají na internetu, vyskytují se jak na realitních portálech tak se zajímají o informace spojené s prodejem nemovitostí. Na tato publika můžete jednoduše cílit pomocí bannerové reklamy v rámci Google ads a Skliku a nebo pomocí Facebooku. 

Zůstávejte s klienty v kontaktu

Díky emailingu nebo pomocí chat botů můžete plně automatizovat komunikaci s vašimi klienty. Díky automatizaci e-mailungu můžete využít několika kampaní pro komunikaci. Můžete si ji rozdělit například na komunikaci s novým klientem, který si stáhl Váš e-book. Potom můžete mít jinou komunikaci s dalším seznamem kontaktů, který jste získali například offline. 

Vyhodnocujte online marketing

Napojte si Váš web na Google analytics a dívejte se odkud Vás návštěvníci navštěvují a jak se na webové stránce chovají, díky správně nastaveným analytikám, máte možnost sledovat chování Vašich zákazníků napříč jednotlivými kanály. 

Registrujte se na portále Hodnocení makléřů

Hledejte další způsoby, jak získávat nové zakázky, jedním z nich může být registrace na portále Hodnocení makléřů, kde si můžete založit profil zdarma. Poté budete sledovat zakázky z Vašeho kraje, na které máte možnost reagovat. Pokud si Vás zákazník vybere, dostanete na něj kontakt jako jediný makléř a můžete mu pomoci s prodejem nemovitosti. 

blank

bara

Publikováno: 30. 5. 2020